2011. március 17., csütörtök

ez is az is.....

sok minden történt mostanában.....
múlt hét kedden kisebb baleset történt Mátéval............ az ovodába le esett a libikókáról és hátul a feje kissé felrepedt.....nagyon meg voltam ijedve.:(
elvittem az orvoshoz mert szédülésre panaszkodott....de hála nem volt agyrázkódása "csak" az ijedség jött ki rajta a doki szerint...itthon lefektettem és figyeltem....másnapra teljesen jól lett de nem engedtem óvodába........

most velem és Barnival együtt takonykórságban szenved...remélem hamar meg gyógyulunk mindannyian......

Barnika:már 13 foga van....kezd eleven lenni és már bele bele kostól a rosszaságba is....
melyik nap Máté szépen játszik Barnika fogja magát oda megy és egy kockával kupán vágta szegény Mátét:(
szóval már résen kell lennem .....

de amúgy egy kis bújós imádnivaló kis tökmag:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése